Provozní doba: Po-Pá 8 - 15 hod   Infolinka: 777 283 009   E-mail: info(a)esel.cz   Adresa: Kutnohorská 678, 281 63 Kostelec nad Č. lesy

Zpětné volání
 
Rychlá objednávka ZBOŽÍ nebo SLUŽBY

Provozní doba: Po - Pá 8 - 15 hod
Infolinka: 777 283 009
E-mail: info(a)esel.cz
Adresa: Kutnohorská 678
281 63, Kostelec nad Č. lesy

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek
I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

archiv aktualit »


Do sekce Napsali o nás / nám přidán nový příspěvek

I my se rádi chlubíme a proto bychom se chtěli s vámi podělit o dopis (email), který k nám dorazil. Všechny dopisy naleznete na stránce http://estech.esel.cz/napsali

Dobrý den,

služeb společnosti ESEL jsme kromě instalace kotle Benekov C27 zatím nemuseli využít kromě malinkého problému týkajícího se "střiženého" těsnění pod
měřičem tlaku v okruhu hned za kotlem. Oprava proběhla jako záruční, pracovníci přijeli a za pár okamžiků bylo po netěsnosti. Takže vyřešeno bez problémů.

S kotlem jsme spokojeni, pracuje dobře, je skvělé nemuset chodit každý den zatápět.
Jen by bylo mnohem lepší mít zateplený dům a mít méně vody v okruhu. Díky těmto nedostatkům máme podle mě větší spotřebu uhlí, ale po konzultaci spotřeby s Vašimi techniky při opravě již zmíněné drobné závady jsem byl ujištěn, že spotřeba v podstatě neodpovídá současné konfiguraci domu - je nižší než by čekali. Spotřebu uhlí hlídám a denně zapisuji, aspoň teď první rok, abychom měli přehled do budoucna.

Uhlí na příští zimu objednáme asi balené, protože volně ložené práší, je v něm mnoho mouru a není kvalitní a navíc si nejsem jistý, jestli nám bylo opravdu dovezeno množství, které jsme zaplatili... věřím spíše počítadlu na kotli.

Pozvánky na předváděcí akce, které posíláte mailem a týkající se našeho kotle, dostávám, rád bych nějakou v Kostelci navštívil, ale bohužel pracuji na směny a zatím se mi všechny kryly s prací. Chtěl bych se dozvědět nějaké bližší info ohledně nastavení kotle, abych mohl náš kotel vyladit k dokonalosti. Nějaké nastavení jsem změnil, ale věřím, že by šlo kotel přizpůsobit více. Nechce se mi další změny dělat stylem pokus - omyl, chtěl bych se pobavit s někým fundovanějším.

Také jsme využili nabídky Vaší firmy týkající se dokončení vyřízení dotace tj. zaslání všech potřebných dokumentů na KÚ potřebných k proplacení zbytku přidělené částky.
Vaši firmu jsem doporučil známému, kterému se náš kotel líbil a taky uvažuje o změně vytápění svého domu.

S pozdravem

Ondřej Kamarýt, Chocerady. 15. 2. 2017

Datum publikování článku: 15.02.2017

copyright © esel – 2008